Δωρεάν Μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 40€
☎ Τηλεφωνικές Παραγγελίες +30 2109927109, 09.00-16.00

1. Πως πραγματοποιώ μία  παραγγελία;

  • Αφού επιλέξετε τα προϊόντα σας και βρίσκεστε στο καλάθι πατάτε το κουμπί ΑΓΟΡΑ.

  • Είναι απαραίτητο να εγγραφείτε στο site της Fullah Sugah προκειμένου να μπορείτε να πραγματοποιήσετε αγορές και να έχετε τη δυνατότητα να επιστρέφετε ανά πάσα στιγμή στο λογαριασμό σας για να βλέπετε τις συναλλαγές σας.

  • Συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής και τα στοιχεία χρέωσης.

  • Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε την παραγγελία σας.

  • Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα δείτε μια περίληψη της παραγγελίας και θα παραλάβετε αντίστοιχο email.


2. Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ COURIER 1.70€ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ 2.20€

  • Αντικαταβολή: Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με αντικαταβολή του αντίτιμου κατά την παράδοση του προϊόντος στον χώρο που επιλέξατε. Οι πληρωμές με αντικαταβολή επιβαρύνονται με επιπλέον χρέωση 1.70€.

  • Τραπεζική Κατάθεση: Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας πραγματοποιώντας τραπεζική κατάθεση. Μόλις λάβουμε την παραγγελία σας θα σας αποσταλεί e-mail με τους τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρίας Skondras Fashion Accessories AE και το ποσό της παραγγελίας. Παρακαλούμε μην ξεχνάτε τη σημείωση του ονοματεπώνυμου σας στην αιτιολογία της κατάθεσης.

  • Πιστωτική, Xρεωστική και προπληρωμένη κάρτα: Επιλέξτε πληρωμή μέσω «πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας». Συμπληρώστε όλα τα πεδία και πατήστε «Πληρώστε» για να ολοκληρωθεί η πληρωμή σας ή «Ακυρώστε» για να την ακυρώσετε.

  • PayPal: Το PayPal προστατεύει τις πληροφορίες της πιστωτικής σας κάρτας, με κορυφαία συστήματα ασφαλείας και πρόληψης απάτης. Όταν χρησιμοποιείτε PayPal, οι οικονομικές πληροφορίες σας δεν φτάνουν ποτέ στον έμπορο. Γραφτείτε στην υπηρεσία PayPal και πραγματοποιήστε τη συναλλαγή σας.

3. Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε:

Μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ.

Τηλεφωνικά, καλώντας στο 210 9927109, Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 – 16:00.

4. Τι κάνω σε περίπτωση που ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου; / Τι κάνω σε περίπτωση που παραλάβω κάτι που δεν ήταν στην παραγγελία μου;

Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail fullahsugah@fullahsugah.gr είτε τηλεφωνικά, καλώντας στο 210 9927109, Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 – 16:00.

5. Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής ενός προϊόντος;

  •  Επιστροφές πραγματοποιούνται σε προϊόντα με το καρτελάκι τους και την αρχική τους συσκευασία. 

  •  Επιστροφές πραγματοποιούνται σε χρονικό διάστημα 15 ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας από τον πελάτη από την εταιρία ταχυμεταφορών.

  • Η επιστροφή-αλλαγή πρέπει να συνοδεύεται υποχρεωτικά, από αντίγραφο της Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή της κάρτας αλλαγής. 

  • Με την επιστροφή του προϊόντος, μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε πίστωση του λογαριασμού σας για μελλοντική αγορά , είτε επιστροφή χρημάτων σε λογαριασμό της τράπεζας που συνεργάζεστε. Για την δεύτερη περίπτωση είναι απαραίτητο να μας στείλετε συνοδευτικό έντυπο με τον αριθμό λογαριασμού, το IBAN,και την τράπεζα που θέλετε να επιστραφούν τα χρήματα.

  • Αλλαγές πραγματοποιούνται μέσω του on-line καταστήματος μας ή σε οποιοδήποτε ομώνυμο κατάστημα Fullah Sugah, με την Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή την κάρτα αλλαγής. 

  • Αλλαγές ειδών σε έκπτωση ή προσφορά αλλάζονται στην εκάστοτε ισχύουσα τιμή και δεν αλλάζονται μετά την λήξη των εκπτώσεων και των προσφορών.

8
Back To
Top