Δωρεάν Μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 40€
☎ Τηλεφωνικές Παραγγελίες +30 2109927109, 09.00-16.00

1. Πως πραγματοποιώ μία  παραγγελία;

  • Αφού επιλέξετε τα προϊόντα σας και βρίσκεστε στο καλάθι πατάτε το κουμπί ΑΓΟΡΑ.

  • Είναι απαραίτητο να εγγραφείτε στο site της Fullah Sugah προκειμένου να μπορείτε να πραγματοποιήσετε αγορές και να έχετε τη δυνατότητα να επιστρέφετε ανά πάσα στιγμή στο λογαριασμό σας για να βλέπετε τις συναλλαγές σας.

  • Συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής και τα στοιχεία χρέωσης.

  • Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε την παραγγελία σας.

  • Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα δείτε μια περίληψη της παραγγελίας και θα παραλάβετε αντίστοιχο email.


2. Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ COURIER 1.80€ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ 2.20€

  • Αντικαταβολή: Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με αντικαταβολή του αντίτιμου κατά την παράδοση του προϊόντος στον χώρο που επιλέξατε. Οι πληρωμές με αντικαταβολή επιβαρύνονται με επιπλέον χρέωση 1.70€.

  • Πιστωτική, Xρεωστική και προπληρωμένη κάρτα: Επιλέξτε πληρωμή μέσω «πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας». Συμπληρώστε όλα τα πεδία και πατήστε «Πληρώστε» για να ολοκληρωθεί η πληρωμή σας ή «Ακυρώστε» για να την ακυρώσετε.

  • PayPal: Το PayPal προστατεύει τις πληροφορίες της πιστωτικής σας κάρτας, με κορυφαία συστήματα ασφαλείας και πρόληψης απάτης. Όταν χρησιμοποιείτε PayPal, οι οικονομικές πληροφορίες σας δεν φτάνουν ποτέ στον έμπορο. Γραφτείτε στην υπηρεσία PayPal και πραγματοποιήστε τη συναλλαγή σας.

3. Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε:

Μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ.

Τηλεφωνικά, καλώντας στο 210 9927109, Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 – 16:00.

4. Τι κάνω σε περίπτωση που ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου; / Τι κάνω σε περίπτωση που παραλάβω κάτι που δεν ήταν στην παραγγελία μου;

Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail fullahsugah@fullahsugah.gr είτε τηλεφωνικά, καλώντας στο 210 9927109, Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 – 16:00.

 

5. Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής ενός προϊόντος;

 

  •  Επιστροφές πραγματοποιούνται σε προϊόντα με το καρτελάκι τους και την αρχική τους συσκευασία. 
  •  Επιστροφές πραγματοποιούνται σε χρονικό διάστημα 15 ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας από τον πελάτη από την εταιρία ταχυμεταφορών.
  • Η επιστροφή-αλλαγή πρέπει να συνοδεύεται υποχρεωτικά, από αντίγραφο της Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή της κάρτας αλλαγής. 
  • Με την επιστροφή του προϊόντος, μπορείτε να προβείτε σε νέα ηλεκτρονική παραγγελία, είτε επιστροφή χρημάτων. Για την δεύτερη περίπτωση είναι απαραίτητο να μας στείλετε συνοδευτικό έντυπο με τον αριθμό λογαριασμού, το IBAN,και την τράπεζα που θέλετε να επιστραφούν τα χρήματα.
  • Αλλαγές πραγματοποιούνται μέσω του on-line καταστήματος μας ή σε οποιοδήποτε ομώνυμο κατάστημα Fullah Sugah, με την Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή την κάρτα αλλαγής. 

Αλλαγές ειδών σε έκπτωση ή προσφορά αλλάζονται στην εκάστοτε ισχύουσα τιμή και δεν αλλάζονται μετά την λήξη των εκπτώσεων και των προσφορών

Κλείσιμο
Ρυθμίσεις απορρήτου

Χρησιμοποιούμε δεδομένα μέσω cookies για την σωστή λειτουργία του website , καθώς και πληροφορίες που μας βοηθάνε να παρέχουμε το μέγιστο των υπηρεσιών μας, εσείς όμως θα αποφασίσετε για τα δεδομένα αυτά.

30%
Γιατί αυτά τα δεδομένα είναι σημαντικά;

Έτσι μας βοηθάτε να βελτιώνουμε την εμπειρία σας & να σας παρέχουμε ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.

Όροι Χρήσης
">

8
Back To
Top